Are you at the right place ?

Are you at the right place ?

Моят профил

Как да се регистрирам?

За да създадеш свой клиентски профил, просто щракни върху линка „Вход“ в заглавния ред, след което върху линка „Регистрирай се“ в полето за регистрация и попълни формуляра за регистрация. Можеш също така изключително лесно да настроиш твоя клиентски профил по време на първата си поръчка. И в двата случая трябва да въведеш своя имейл адрес и парола. С тези данни можеш да влизаш в клиентския си профил по всяко време в бъдеще и да преглеждаш, проверяваш и редактираш своите данни.

Как мога да променя паролата си или как да подновя забравената си парола?

Просто щракни върху „Забравена парола?“ в заглавния ред под „Вход“ на началната страница и въведи имейл адреса, който си въвел в клиентския си профил. Ние директно ще ти изпратим имейл, чрез който можеш да зададеш нова парола. След това можеш да я промениш. 

Как мога да изтрия клиентския си профил?

Изпрати ни имейл със заявката си на contact@maisonbogomil.com и ние веднага ще изтрием твоя клиентски профил. Имейлът не изисква специална форма, само трябва да си ясно идентифициран, т. е. във всички случаи да ни пишеш само от регистрирания имейл адрес.

Мога ли сам да редактирам своите данни?

След като влезеш в профила си, можеш да преглеждаш и редактираш своя адрес, телефонен номер и име. За да промениш имейл адреса си, моля свържи се с нашия отдел за обслужване на клиенти.

Ще бъдат ли личните ми данни препродадени на трети страни?

Не, в Maison BOGOMIL всички клиентски данни се обработват строго поверително и не се предоставят или продават на трети страни.

Мога ли да науча повече за моите данни? Как стои въпросът с правото на преносимост на данните?

Можеш да предявиш правото си на преносимост на данните (чл. 20 от Общия Регламент относно защитата на данните) по имейл до нашия отдел за обслужване на клиенти contact@maisonbogomil.com>contact@maisonbogomil.com.

Има ли някакви такси при регистрация в Maison BOGOMIL?

Регистрацията на клиентски профил в Maison BOGOMIL е и разбира се, ще остане напълно безплатна.

Поръчки

Трябва ли да създам клиентски профил, за да мога да пазарувам?

Не, Можеш да направиш и поръчка като гост, но препоръчваме да се регистрираш за да получаваш актуални новини за нови продукти и намаления и много други.

Как да поръчам?

Поръчката от Maison BOGOMIL е изключително лесна: След като поставиш желаните артикули в кошницата за пазаруване, чрез бутон „Към касата“ можеш да направиш своята поръчката. По време на процедурата на поръчка можеш лесно и удобно да създадеш клиентски профил, след което ще получиш автоматична регистрация. След това преминаваш през три стъпки от процедурата на поръчване (адрес – начин на плащане – потвърждение) и можеш да завършиш своята поръчка.

До кои държави приемате поръчки?

Поръчки от Maison BOGOMIL се приемат от целия свят. Поръчките са с БЕЗПЛАТНА доставка и пристигат между 1-7 дни за целия свят.

Как мога да проследя поръчките си до момента?

След всяка поръчка ти изпращаме потвърждение на поръчката, което съдържа цялата информация. Ако си влязъл в профила си, може да намериш преглед на поръчките, като кликнеш върху иконата на профила и след това избереш бутона "Поръчки".

Какво се случва след приключване на моята поръчка?

След като направиш своята поръчка, ще получиш потвърждение на поръчката по имейл, което в допълнение към избраните от теб артикули съдържа и твоя адрес за фактуриране и доставка, както и избрания начин на плащане. След това, разбира се, избраните от теб модни артикули ще ти бъдат доставени и се надяваме да ти донесат радост и щастие. Но ако това не е така, можеш просто да стартираш процедурата по връщане.

Какво да направя, ако желаният от мен артикул не е наличен?
Не се притеснявай, все още има възможност да поръчаш желания от теб артикул. За съжаление не можем да се ангажираме с точна информация кога ще бъде наличен отново. Въпреки това ще се радваме да ти изпратим напомняне, веднага щом артикулът бъде отново наличен. За целта може да се абонираш за нашия бюлетин за да получаваш информация около всички новости в нашия сайт.
Мога ли да анулирам поръчката си, ако тя все още не е изпратена?
При нас е възможно да анулираш поръчката си, ако тя все още не е била изпратена. Вземи под внимание факта, че ако анулираш поръчката, това важи за всички артикули в планираната доставка. Ако искаш да анулираш цялата поръчка, но са планирани няколко отделни доставки, трябва да изискаш анулиране за всяка една доставка по отделно. Анулирането на единични артикули от една планирана доставка, за съжаление, не е възможно. След заявката ще получиш отделен имейл за статуса на заявката ти за анулиране. Ако имаш въпроси, можеш да свържеш с нашия отдел за обслужване на клиенти на contact@maisonbogomil.com.
Мога ли да променя адреса си за доставка за вече потвърдена поръчка?
Молим за разбиране, че не е възможна последваща промяна на адреса за доставка при Maison BOGOMIL. Поръчките се обработват незабавно и за съжаление, не е възможно адресът на доставка да бъде променен впоследствие. Ако посоченият адрес за доставка не може да бъде намерен или твоята пратка не може да бъде доставена, пратката ще бъде върната обратно до нас.
Мога ли да поръчвам и през мобилни устройства?
Разбира се, можеш да направиш поръчка от нас по всяко време от твоя таблет или смартфон. За целта просто посети нашия онлайн магазин www.maisonbogomil.com от твоя мобилен интернет браузър. Дизайнът на уебсайта е специално оптимизиран за мобилни устройства. Ако имаш въпроси, можеш да се свържеш с нас по всяко време.
Плащания
Мога ли да поръчам и чрез телефонен разговор?
За съжаление, все още не е възможно да поръчваш по телефона от Maison BOGOMIL. Нашият отдел за обслужване на клиенти ще се радва да ти окаже съдействие при въпроси относно изпълнението на онлайн поръчка, рекламация или процедура по връщане на стока.
Какво означава SEPA, IBAN и BIC?
SEPA означава Single Euro Payments Area (единна зона за плащания в евро). Това е наименованието на новия единен регламент за разплащанията на национално и европейско ниво. IBAN (International Bank Account Number, международен номер на банкова сметка) е номер, който в бъдеще ще замести всички реквизити на националната банкова сметка. BIC (Business Identifier Code) е международно стандартизиран банков код, с който доставчиците на платежни услуги са еднозначно идентифицирани по целия свят.
Къде мога да намеря кода за сигурност (CVV code) на кредитната си карта?
Ще намериш трицифрения код за сигурност на гърба на твоята кредитна карта.
Защо плащането с моята кредитна карта беше отхвърлено?
Причините за отхвърляне на плащане с карта могат да бъдат различни. Например, грешка при въвеждане, невалидна карта, липсваща проверка или техническа грешка от наша страна. Като алтернатива, с удоволствие можем да ти предложим опцията банков превод.
Какви методи на плащане се приемат?
Можеш да избираш между следните начини на плащане: с карта, банков превод или наложен платеж(само за България).
Кога ще бъде дебитирана картата ми?
По време на процеса по покупка, закупените от теб артикули се резервират. Картата ще бъде дебитирана с общата сума на закупените артикули, когато поръчката е завършена. 
Ще получа ли потвърждение за получаване на плащането?
Ако избраният начин на плащане е с карта, поръчката ще бъде завършена само при успешен процес на плащане. Във връзка с това потвърждението при този начин на плащане се появява директно в прозореца на браузъра.
Отстъпки
Мога ли да използвам няколко кода за отстъпка в една поръчка?
При поръчване можеш да използваш само един код за отстъпка. Отстъпките не могат да се комбинират.
Доставка & Получаване
Как мога да бъда сигурен, че съм направил поръчката си правилно?
Ако искаш да провериш дали поръчката ти е направена правилно, виж изпратеното от нас имейл потвърждение за нея. В допълнение можеш да намериш своите поръчки и в клиентския си профил. Ако въпреки това имаш въпроси относно поръчката, можеш да се свържеш с нашия отдел за обслужване на клиенти по всяко време на следния имейл contact@maisonbogomil.com, ще се радваме да ти помогнем.
Какъв е срокът на доставка?
Обикновено доставяме всички поръчки в рамките на 1-7 работни дни за целия свят.
Как мога да проследя поръчката си?
За да провериш статуса на доставка на твоята поръчка, провери полученото по имейл потвърждение за доставка. За всеки изпратен до теб пакет получаваш потвърждение за доставка, вкл. линк за проследяване на пратката. Така по всяко време знаеш къде се намира твоята пратка и след колко време ще ти бъде доставена. Освен това, ако си предоставил/а номер на мобилен телефон по време на поръчката ще получиш SMS известие от куриера преди практата да бъде доставена.
Какви са разходите за доставка?
Ние от Maison BOGOMIL поемаме пощенските разходи за доставка и тези за връщането на артикули, включително и разходите за опаковането.
Как да постъпя, ако артикулът е повреден при транспортирането?
Ако доставен от нас артикул по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка. Непосредствено след като артикулът постъпи обратно при нас и бъде проверен, се издава кредитно известие въз основа на посочения от теб начин на плащане. Ако решиш, можеш да поръчаш артикула отново.
Как да постъпя, ако получа повреден артикул?
Ако доставен от нас артикул е повреден или по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни го върнеш за наша сметка. Непосредствено след постъпването на пратката обратно при нас и същата бъде проверена, се издава кредитно известие въз основа на посочения от теб начин на плащане, вследствие на което сумата ще ти бъде възстановена
Какво означава частична доставка?
За нас е важно да гарантираме, че ще получиш поръчаните от теб артикули във възможно най-кратък срок. Ако случайно даден артикул в момента не е наличен, може да доставим твоята поръчка на части (като първо изпратим само наличните към момента продукти). Така продуктите ще бъдат изпратени поотделно, но ние гарантираме, че ще получиш всички налични продукти веднага.
С кои доставчици ще бъде изпратен пакетът ми?
Изпращаме нашите артикули с нашите партньори от Speedy и Еконт(само за България).
Може ли адресът ми за доставка да бъде различен от този за фактуриране?
Разбира се, че можеш да получиш твоята поръчка на адрес, различен от адреса за фактуриране, напр. на работното ти място. За целта просто избери начина на плащане и въведи желания адрес за доставка в полето „Адрес за доставка“.
Мога ли да променя адреса си за доставка след извършване на поръчката?
Молим за разбиране, че не е възможна последваща промяна на адреса за доставка при Maison BOGOMIL. Поръчките се обработват незабавно и затова, за съжаление, не е възможно да приемем промяна на вече въведения адрес. Ако посоченият адрес за доставка не може да бъде намерен или твоята пратка не може да бъде доставена, пратката ще бъде върната обратно до нас. Непосредствено след като пратката достигне обратно при нас и се провери, се издава кредитно известие въз основа на посочения от теб начин на плащане и сумата ще ти бъде възстановена по избрания от теб начин на плащане.
До кои държави се извършват доставки?
Поръчки от Maison BOGOMIL се доставят до целия свят като срока за доставка е между 1-7 дни.
Връщане на продукти & Възстановяване на суми
Как да изпратя артикулите за връщане?
Връщането на артикули се извършва чрез Speedy или Еконт както следва:
За поръчки доставени с Speedy изпратете пратката за наша сметка до:
Офис на Speedy -  ул. Гео Милев 10, Пловдив, България с информация за получателя както следва:

Име: Maison Bogomil

Телефон: +359899070507

За поръчки доставени с Еконт изпратете пратката за наша сметка до:

Офис на Еконт -  ул. Беласица 49, Пловдив, България с информация за получателя както следва:

Име: Maison Bogomil

Телефон: +359899070507

Колко време обикновено отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен артикули?
Непосредствено след като върнатата пратка постъпи при нас и бъде проверена, в рамките на 7 дни се издава кредитно известие за сумата на фактурата за избрания от теб начин на плащане за съответната поръчка. Вследствие на което сумата ще ти бъде възстановена
Възможна ли е директна замяна на върнат или вече получен артикул?
За съжаление, не е възможна директна замяна на върнат или получен артикул. Непосредствено след като върнатият от теб артикул постъпи обратно при нас и същият бъде проверен, се издава кредитно известие въз основа на посочения от теб начин на плащане. След това сумата ще ти бъде възстановена напълно. Можеш просто да поръчаш артикула отново.
В рамките на какъв период от време мога да върна даден артикул?
При Maison BOGOMIL разполагаш със 14 дни след получаване на твоята поръчка за връщане на артикули до нас. Повече информация относно правото на връщане при Maison BOGOMIL ще намериш в нашите Общи условия.
Ще получа ли потвърждение при приемането на върнатите от мен артикули?
Да, след постъпване на върнатите артикули ще получиш потвърждение за връщане от нас по имейл. След проверка на върнатите артикули, стойността по фактурата ще бъде възстановена по използвания от теб начин на плащане. Увери се, че връщаш артикулите в състоянието, в което си ги получил.
По какъв начин ще получа парите си обратно при връщане на продукти?
Възстановяването на сумата винаги се извършва чрез банков превод.
До кой адрес да изпратя върнатите стоки?

Връщане на артикулите става по един от двата начина посочени по-долу:

За поръчки доставени с Speedy изпратете пратката за наша сметка до:

Офис на Speedy -  ул. Гео Милев 10, Пловдив, България с информация за получателя както следва:

Име: Maison Bogomil

Телефон: +359899070507

За поръчки доставени с Еконт изпратете пратката за наша сметка до:

Офис на Еконт -  ул. Беласица 49, Пловдив, България с информация за получателя както следва:

Име: Maison Bogomil

Телефон: +359899070507

Други
Как да подам рекламация за артикул?
Ако доставен от нас артикул по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка, като използваш документа за връщане при посочване на причината за рекламацията. Непосредствено след като артикулите постъпят обратно при нас и бъдат проверени, сумата ще ти бъде възстановена въз основа на посочения от теб начин на плащане. Ако решиш, можеш да поръчаш артикула отново.
Трябва ли да заплатя разходите по доставката на върнатата пратка?
Разходите за върната пратка се поемат от Maison BOGOMIL.
Как се включват бисквитките?
Процедурата за активиране на бисквитките е различна при различните браузъри: Google Chrome Отвори менюто на браузъра и отиди в „Настройки“. Под заглавие „Защита на личните данни“ щракни върху бутон „Настройки на съдържанието“. След това активирай настройката „Разреши запазване на локални данни“ под „Бисквитки“ (препоръчително). Затвори прозореца и презареди страницата. Internet Explorer 9-11 Отвори менюто на браузъра (зъбно колело) и отиди в „Интернет опции“. Щракни върху раздел „Защита на личните данни“ и след това премести плъзгача надолу под „Настройки“, за да разрешиш всички бисквитки. Щракни върху „OK“, за да затвориш прозорец „Настройки“ и след това презареди страницата. Mozilla Firefox Отвори менюто от браузъра (бутон „Firefox“) и избери „Настройки“. Отиди в раздел „Защита на личните данни“. Задай списъка за избор до „Firefox става хроника:“ на „генериране в зависимост от дефинираните от потребителя настройки“. Постави отметка при „Приемане на бисквитките“, за да разрешиш бисквитките, и избери опциите „Запазване докато:“ и „те вече не са валидни“. щракни върху „OK“, за да затвориш прозорец „Настройки“, и след това презареди страницата. Apple Safari Отвори менюто на браузъра (зъбно колело) и избери „Настройки...“. Отиди в раздел „Защита на личните данни" и избери настройка „Никога“ в „Блокиране на бисквитките“: Затвори прозореца и презареди страницата.
Как да споделя своите предложения или отзиви с вас?
С удоволствие ще приемем твоя отзив, критика или похвала. Изпрати имейл на contact@maisonbogomil.com . Ние гарантираме, че ще получиш отговор.
Как да се абонирам за бюлетина?
Ако не искаш да пропуснеш нито една от настоящите ни промоции, можеш да се абонираш за нашия безплатен бюлетин. За целта просто въведи имейл адреса си в рубриката „Абонирай се за бюлетина“ в долната част на сайта. Веднага след това ще получиш имейл, в който трябва само да потвърдиш абонамента за бюлетина.
Как мога да се свържа с вас?
Можеш да се свържеш с нашия отдел за обслужване на клиенти по няколко начина: По имейл на contact@maisonbogomil.com По телефона на +359899070507 (понеделник - събота.: 10:00 - 19:00 ч., без неделя и официални празници).През контактната форма в нашия сайт. Освен това можеш да се свържеш с нас и чрез различните ни канали в социалните мрежи.
Колко често ще получавам бюлетина?
Нашият бюлетин се издава през различни интервали от време винаги когато има новости от модния свят или когато сме подготвили специални промоции като напр. разпродажба, промоции с ваучери и т.н.
Какво представляват „бисквитките“ и за какво се използват в Maison BOGOMIL?
Бисквитките са малки текстови файлове, които обикновено се съхраняват на твоя компютър от даден уебсайт. Когато отвориш уебсайта отново, информацията от бисквитката автоматично се разчита и обработва. В нашия магазин бисквитките се използват в т. ч. за съхраняване на кошницата за пазаруване в рамките на определно време. Това означава, че не е нужно всеки път да се регистрираш отново при влизане в Maison BOGOMIL. Освен това, използвайки бисквитки, можеш да видиш последно прегледаните от теб продукти.
Какво е JavaScript?
JavaScript е скриптов език за оценка на потребителските взаимодействия, промяна, презареждане или генериране на съдържание в уебсайта.
Защо JavaScript трябва да бъде активиран?
За да можеш да пазаруваш удобно в Maison BOGOMIL, JavaScript трябва да бъде активиран, тъй като само тогава всички функции на нашия онлайн магазин могат да бъдат безпроблемно използвани.
Какво представлява бюлетинът и какви предимства ми дава?
Нашият бюлетин те информира редовно за актуалните промоции в нашия онлайн магазин, както и за различни новости от модния свят. Ако се абонираш за нашия безплатен бюлетин, ще получаваш изключителна информация за: - Нови продукти и тенденции, - Ваучери и промоции, - Промоционални оферти.
Защо не получавам бюлетин, въпреки че се абонирах за него?
След като се абонираш за нашия бюлетин, ще получиш имейл за потвърждение с линк за активиране. Абонирането е успешно само ако си щракнал върху този линк. Ако не получиш имейл за потвърждение, причината за това може да е, че е попаднал в твоята спам папка. Ако все още не получаваш бюлетина, свържи се с нас и ние ще отстраним проблема.
Къде мога да разгледам минали колекции и фотосесии?
Може да разгледаш нашите страници ‘’Събития’’и ‘’Кампании’’ там сме качили всички наши фотосесии и изяви.
Как мога да намеря вашите социални мрежи?
Нашите социални мрежи са показани с иконки на нашия сайт в горния ляв ъгъл, както и най - отдолу на сайта. 
Къде мога да намеря само най-новите артикули?
Може да намериш само нови артикули в менюто под ‘’Колекции’ пише ‘’Нови артикули’’ както и в секциите "Жени" и "Мъже"най - отгоре.
Как мога да видя само намалени продукти? 
Когато ние имаме намаление се показва в  под менюто ‘’Колекции’ пише ‘’Нови артикули’’ както и в секциите "Жени" и "Мъже"най - отгоре.

Безплатна доставка

Всички поръчки идват с безплатна доставка и възможност за плащане с наложен платеж.

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Устойчиви тъкани

Всички наши тъкани идват от италиански фабрики, които са възприели устойчиви практики

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Безпроблемно връщане

Връщането е напълно безплатно през първите четиринадесет дни

ВИЖ ПОВЕЧЕ